Информация о доставке обмен или возврат товара

  • ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

    точка видачі товару Харків вул.Одеська 106

      • Відправка товару відбувається після 100% передоплати протягом 2 банківських днів
      • Доставка по Україні службою "Нова пошта"
      • Зробіть замовлення на сайті 
      • Отримайте номер SMS із номером експрес-накладної.
      • Слідкуйте за статусом посилки на сайті служби  "Нова Пошта"
      • Після надходження посилки ви отримаєте SMS від служби "Нова Пошта"
      • Завітайте до пункту видачі та отримайте посилку (наявність паспорта обов'язково).

       

    СПОСОБИ ОПЛАТИ:

      • - банківською карткою  при 100% оплаті товару (через термінал Приват банку, картковий рахунок Ви можете дізнатися у нашого оператора);
      • - безготівковим платежем 

    Чому зазвичай косметика не підлягає поверненню до магазину?

      • В Україні на повернення товару (косметики) є законодавчі обмеження. На підставі  Закону про Захист прав споживачів  та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (додаток №3 – перелік товарів) вся парфумерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню (обміну) до магазину.

        Обмеження на повернення такого виду товарів, як косметика, цілком виправдане з наступних причин:

        1. Косметичні засоби мають певні умови та правила зберігання, а особливо професійна косметика, оскільки така косметика має у своєму складі активні природні компоненти. І це закон, насамперед, захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, було б гарантувати новому покупцю якість зберігання, т.к. Продавець не знає, в яких умовах попередній покупець містив цю косметику. З цієї причини ми обмежуємо термін, протягом якого може бути здійснено повернення.
        2. Закон про захист прав споживачів захищає споживача від різноманітних шахрайств з дорогими косметичними засобами. Щоб уникнути таких випадків, при поверненні ми максимально ретельно перевіряємо продукцію щодо можливих шахрайств.

    Коли можна повернути косметику до магазину (виключення)

      • Існують такі моменти, які за законом можуть дати можливість споживачеві повернути косметичну продукцію. Це можуть бути випадки повернення товару неналежної якості. Наприклад, продукція, що має суттєві недоліки, виявлені в період терміну придатності або продукція, яка не відповідає декларованим характеристикам. Також можливий варіант повернення простроченої чи фальсифікованої продукції. 

      • Якщо Вам не підійшов товар, Ви можете здійснити обмін або повернення товару протягом 14 днів від покупки.

        Для цього Вам потрібно ознайомитись з наступними правилами:

    Як оформити обмін чи повернення товару

      • Вам необхідно заповнити:

        • Заява про повернення товару із зазначенням причини;
        • Накладну на повернення товару

        Додатково необхідно надати:

        • Документ, що підтверджує купівлю товару: товарну накладну або касовий чек (додається до замовлення);
        • Документ, що засвідчує Вашу особу;
        • Розписку про одержання повернутих коштів (у разі готівкового розрахунку).

    Вимоги до товарів, що підлягають поверненню

      • Для повернення Вам необхідно надати товар у його первісному вигляді: без пошкоджень та слідів використання, з оригінальними ярликами, бирками та в оригінальній упаковці. Якщо товар був придбаний у комплекті, він має бути повернений у повному складі.

        Правила повернення товарів, придбаних в Інтернет-магазині Beauty-forever, регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

        Ми залишаємо за собою право не приймати повернені товари, якщо вони були доставлені на наш склад після закінчення 14-денного терміну, або якщо стан товарів відрізняється від того, в якому Ви їх отримали.

    Обмін / Повернення товару в межах Харкова та по Україні

      • Ви можете оформити обмін або повернення в офіс компанії, розташованому за адресою: м. Харків вул.Одеська 106

        Офіс працює щодня з понеділка до п'ятниці з 9:00 до 18:00.

        Якщо Ви плануєте обмінюватись, зв'яжіться з нами за номером +38 0506883623. Менеджер зарезервує для Вас товар, який чекатиме в офісі.

        Якщо Ви плануєте обмінюватись, спеціаліст контакт-центру зарезервує для Вас товар і відправить його після отримання повернення. 

        У разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних з Обміном / Поверненням товару Ви завжди можете з нами зв'язатися таким чином:

        • за номером телефону: +380506883623
        • електронною поштою: [email protected]

    Повернення коштів

      • Після отримання повернення та підтвердження, що вимоги до товару, що повертається, дотримані, ми повернемо Вам гроші.

        Повернення грошей здійснюється тим самим способом, яким Ви оплатили замовлення. 

        Зверніть увагу, що при оплаті банківською картою термін повернення коштів залежить від політики установи, яка випустила картку.